Uspon na Cer

Objavljeno : 13. February 2018

U nedelju, 11.02. u organizaciji PK “Greben” održana je akcija “Greben na Ceru”. Šesnaestočlana ekipa (Goran, Miloš, Branko, Bojana, Ljilja, Dijana, Milisav, Angelina, Kole, Sneža Š., Suza, Jelena R., Rade, Marko, Ivanka I Peđa) polazi u 6h ispred opštine i preko Aranđelovca, Lazarevca i Uba stiže do Šapca, gde nas dočekuju članovi PSD “Cer” kako bi nas poveli do polazne tačke naše šetnje. Oko 9h stižemo u planinarski dom “Lipove vode”, gde nas ljubazno dočekuje još članova PSD “Cer” sa vrućom kafom i čajevima. Nakon kratkotrajnog druženja, dva planinarska kluba zajedno kreću u šetnju i ubrzo stižemo do najvišeg vrha Cera- Šančine, 687. m.n.v. (prvobitno 689 m.n.v., ali je usled ravnanja terena za potrebe vojnog objekta visina umanjena za 2m). Vreme je bilo idealno, uživali smo u šetnji laganom stazom (ukupne dužine 9 km) po niskom snežnom pokrivaču, uz odsustvo vetra i zanimljive priče o bogatoj istoriji Cera koje nam je pripovedao jedan od naših vodiča- čika Maša. Dolazimo do odmorišta Krstovi, fotografišemo se i krećemo nazad ka planinarskom domu, našoj početnoj tački. U domu nas čekaju u toploj prostoriji sa kuvanim vinom i obećanim uštipcima napravljenim specijalno za nas. Uz razgovor, smeh i razmenu korisnih informacija iz sveta planinarenja proveli smo divno vreme sa divnim ljudima, zahvalili smo im se na gostoprimstvu, pozvali ih da budu naši gosti na klupskoj akciji i nastavili ka sledećem odredištu-“Termalnoj rivijeri”. Usput ostavljamo Branka, Koleta, Bojanu i Miliska u Bogatiću na palačinkama dok se ostatak ekipe relaksirao u bazenima i djakuziju sa termalnom vodom. Nešto pre 17h krećemo nazad autoputem preko Šapca i Beograda. Oko 20h stižemo u Mladenovac, bogatiji za nove prijatelje i još jedno lepo iskustvo. Ovim putem se još jednom od srca zahvaljujemo PSD “Cer” na toplom dočeku i lepoj šetnji.