Greben Planina

Objavljeno : 05. May 2018

U subotu 5.5.2018 PK GREBEN u saradnji sa planinarskim klubom PRESLAP iz Niša izveo uspon na Greben planinu (1338m). Na ovu akciju smo krenuli u petak 4.5.18 u 17h. Zbog dalekog puta odlučili smo da jednu noć prespavamo u Niškoj Banji. U banju stižemo oko 20:30h. Subota 5.5.18. Maglovito jutro nije puno obećavalo. U 7:00h napuštamo smeštaj. Na izlazu iz Niške Banje čekamo naše drugare iz PRESLAPA. Posle dvočasovne vožnje stižemo u manastir Presvete Bogorodice. U manastiru pravimo pauzu za prikupljanje i dolivanje vode koje inače nema na stazi. Posle pauze krećemo ka selu Dragovita. Usput obilazimo kanjon Jerme. U selo stižemo oko 10:00h. Posle kraćeg obraćanja domaćina i grupnog fotografisanja krećemo na uspon. Staza u početku ide kroz šumu, da bi kasnuje izašla na greben a onda grebenom sve do vrha. Na vrh Beženište (1338m) izašli smo oko 13:00h. Povratak istom stazom. Dužina staze je 14 km. Još jedan radostan dan u društvu pozitivnih ljudi:) U povratku obilazimo manastir Poganovo i svraćamo u Pirot na ručak.

U Mladenovac stižemo oko 22:00h. Hvala drugarima iz PK JASENICE i PD BUKULJE, jer da nije njih, ova akcija se ne bi realizovala.