Mali i Veliki Vukan

Objavljeno : 07. August 2019

Skup planinara je u 6:00 ujutru ispred opštine Mladenovac a destinacija su Homoljske planine. Drugi put idemo na ovu turu. Za razliku od prvog puta, kada se pelo na vrh Ježevac (625m), ovog puta nam je cilj bio da se popnemo na dva vrha, Mali Vukan (725m) i Veliki Vukan (825m). Stižemo oko 8 časova kod četiri česme u podnožju tih veličanstvenih vrhova. Tu se pije kafa i pridružuju nam se kolege iz Aranđelovca. Skupa nas 11 obilazimo obližnju pećinu pre početka uspona. Krećemo. Branko vodi turu kroz čestu šumu. Negde na 300m nadmorske visine skrećemo desno i ispred nas se naziru velike i strme stene. Nakon osvajanja Malog Vukana, pravimo pauzu, posle koje se upućujemo ka Velikom Vukanu. Staza je malo blaža, takođe kroz šumu i obeležena. Nakon uspona, vraćamo se istom stazom i stižemo u Manastir Gornjak, veseli jer je sve prošlo bez problema i poteškoća. Ručak je bio odličan. U povratku smo svratili na sladoled u Veliku Planu a u Mladenovac smo stigli oko 21h. Zahvaljujem se vodiču Branku, organizatorima i celoj ekipi, koji su olakšali ovo putovanje i učinili ga interesantnijim.