Bukulja

Objavljeno : 03. June 2018

U nedelju 3. juna u 08h, šest članova Planinarskog kluba „Greben“, sa osmogodišnjim Lukom kao najmlađim članom ekipe, krenuli su u posetu prijateljima iz PK „Bukulja“. U Aranđelovac smo stigli nakon pola sata vožnje, i našli se pred planinarskom kućom pri vrhu Bukulje pre 9h. Tu su nas dočekali kolege planinari iz Aranđelovca i poveli stazama svoje planine. Uputili smo se nizbrdo ka malo poznatom Bukuljskom jezeru, znanom i kao Crvena Bara, kraj kog smo napravili prvu pauzu i iskoristili priliku za slikanje. Gusta i mirisna šuma natkrivala je i okruživala detaljno obeležene planinarske staze, štiteći nas od neumornog sunca koje već nedeljama ne popušta nad čitavom zemljom, te nam je put ka Cerovitoj jarugi bio izuzetno prijatan. Hodajući ka drugom odmorištu dana, planinarenje se pretvorilo u pravi mali šumski lov na pečurke. Brali smo vrganje i srndaće (sunčanice) sa šaljivo-takmičarskim duhom, nadajući se ukusnom planinarskom ručku. Nakon Cerovite jaruge, preko Ploče 505, penjemo se nazad na vrh Bukulje i stižemo u Planinarski dom. U kućici doma, domaćini i gosti učestvovali su u spravljanju jednostavnog ručka, pečenih divljih pečuraka u tepsiji, začinjenih sa malo soli i puno dobrog raspoloženja. Posle ručka, grupa planinara posetila je i dom Ljilje V, gde se pričalo o planinama, životu i malinama. Krećemo ka Mladenovcu, puni dobre energije, uspomena sa druženja i najukusnijih pečuraka. U grad stižemo oko 17h.