Prošetajmo Rzavskim Bregovima

Objavljeno : 12. May 2018

U subotu 12 maja, posle uspešno izvedene 6 po redu akcije “Grebenčići” na Kosmaju, nas sedmoro planinara iz PK Grebena (Romana, Dunja, Sneža mala, Bojana, Rade, Branko i Dejan J.) i Ivanka iz PD Bukulja u 17h krenuli smo put Višegrada na akciju koju organizuje PD Stolac, pod nazivom “Prošetajmo Rzavskim bregovima”. Put do Višegrada protiče u šali i smehu (a i kako drugačije kad ide baba Rade) i posle razmeštaja po sobama odlazimo na noćnu šetnju po Višegradu. Od šetnje nismo odustali ni kada je kiša počela da pada, pa se u sobe vraćamo potpuno mokri. (Jedan kišobran je bio mali da svi stanemo pod njega.) Prognoza za nedelju nije bila baš najbolja, ali mi smo se ipak nadali da ćemo imati dan bez kiše, a tako je i bilo. Ujutru smo se okupili u hotelu “Andrićev konak” i odatle, posle otvaranja akcije krenuli na stazu dužine 15 km. Do vrha Suva gora na visini 1127 m vodi konstantan uspon. Velika vlažnost vazduha nije nam baš prijala, ali izlaskom na vrh i dolaskom na greben, situacija je bila mnogo bolja. Sa grebena se pružao prelep pogled na Višegrad, Drinu, Rzav, ali i na okolne planine. Tu smo se odmorili i osvežili čajem i posle otpevane ” U lijepom starom gradu Višegradu” počeli polako da se spuštamo prema Višegradu. U hotelu “Andrićev konak” smo ručali odličan gulaš, u jednoj poslastičarnici pojeli neki kolač i krenuli za Mladenovac praćeni, dobrim delom puta, kišom. Sve pohvale organizatorima akcije, ali i našem vozaču na sigurnoj i udobnoj vožnji. Bojana