Stolovi Grebenski uspon

Objavljeno : 05. March 2017

Još jedna prelepa akcija u organizaciji PK Geben,održana 5. marta! Ovoga puta su to Stolovi. Krenuli smo u 6h, i posle jedne napravljene pauze stigli u podnožje tvrđave Maglič iznad reke Ibar gde počinje naša staza. Krećemo na uspon u 9:30,prelazimo Ibar preko visećeg mosta, obilazimo tvrđavu i izlazimo na levi greben. Ubrzo stižemo do kamenitog i strmog dela staze gde je neophodno korišćenje ruku. Posle toga staza je laka i vodi preko širokih livada do vrha Usovica 1.375m. Na vrhu nas je dočekao jak vetar pa smo se kratko zadržali. Spuštamo se desnim grebenom, koji je jako zahtevan, pogotovo pred kraj staze: Morali smo ići vrlo oprezno jer je trava duga i klizava, a nagibi su jako strmi! Staza se završava u šumi, gde prelazimo rečicu preko mosta i opet smo ispod Magliča oko 18:30.Ukupan uspon je bio 1175m,toliko je i spuštanje,staza duzine 17,7 k,kondicione težine 5/10.Učestvovalo je 20 članova PK Greben,3 člana PD Bukulja i 1 PK Jasenica.